NOVÝ KONCEPT SAPELI CENTER - PLZEŇ
Sapeli centrum Plzeň je největším prodejním místem Sapeli v Plzni.
Na prodejní ploše cca 325 m2 budou vystaveny produkty napříč výrobním spektrem Sapeli včetně všech novinek. Dispoziční rozmístění bude přehledně prezentovat vystavené produkty v řadách, tvořených hliníkovými rámy. Řady jsou svým tvarem přizpůsobeny zkosenému půdorysu. U levé stěny (při pohledu od vstupu) vznikne pak sádrokartonová předstěna (na celou výšku prostoru) určená pro posuvné a vícekřídlé dveře. Hlavní dominantou prostoru je pak pomyslná chodba v bytě – koridor s novinkami a zajímavými technickými řešeními dveří.
Nový koncept se snaží prodejny především vizuálně zatraktivnit a uživatelsky ještě více zpříjemnit. Cílem je taktéž vyčistit centrum od zbytečností rušících pozornost zákazníka a vhodně zvoleným uspořádáním ještě více podpořit vystavovaný produkt.
Navrhované vizuální řešení podtrhuje image a značku Sapeli. Barevnostně vychází z loga Sapeli, resp. dýhy sapele. Dané řešení navazuje na design Sapeli centra Brno a na myšlenku sjednotit a propojit vizuál jednotlivých prodejen. Použití červeného perforovaného plechu vychází z exteriérového řešení hlavního Sapeli centra v Jihlavě.
Navrhované řešení je děleno na zóny. Největší zónou je zóna produktová. Tato zóna začíná hned u vstupních dveří a přehledně prezentuje všechny vystavené produkty. V zadní části produktové zóny jsou navíc soustředěny všechny vzorky doplňkových produktů - jako jsou kliky, lišty či typy prosklení a dále vzorníky možných povrchů dveří.
Klientská odpočinková zóna, se stoly sloužící k méně formálním konzultacím, které může využít například i interiérový designér či architekt při schůzce se svými klienty, či samotní zákazníci při čekání na prodejní asistenty nebo při rozvaze nad katalogy a jednotlivými produkty, je umístěna v klidném rohu prodejny, v blízkosti kanceláří prodejců. Tato zóna je doplněna i dětským koutkem.
SHRNUTÍ KONCEPTU:
- centrum vizuálně zatraktivnit
- podpořit image a značku Sapeli
- zlepšit informovanost klientů
- podpořit produkt, dát mu prostor
- zdůraznit novinky
- logické a jasné rozdělení na zóny
- čitelnost