top of page

zdroj: Sapeli

NOVÝ KONCEPT SAPELI CENTER

První SAPELI CENTRUM zrekonstruované ve zcela novém architektonickém konceptu bylo otevřeno v brněnském H-Parku. Z původně „halového“ stylu tohoto prodejního showroomu společnosti SAPELI byl vytvořen ve spolupráci s Ing. arch. Terezou Šaškovou z bývalého studia slavného Bořka Šípka nadčasový a útulný prostor, kde kromě nezbytných vystavených produktů najdete relax zónu s designovým nábytkem a křesílky nebo tvořivý dětský koutek. V showroomu je k prohlédnutí na 70 dveří SAPELI a zárubní a řada doplňků. Novinkou je také výstavní část s designovým nábytkem NUX. Díky SAPELI CENTRU se H-Park stává na Moravě ojedinělou lokalitou specializovanou na zařízení interiéru.

                        

„Rekonstrukci SAPELI CENTRA předcházel průzkum veřejnosti, který zjistil, jak lidé vnímají prodejní místa, jak se v nich cítí, v jaké fázi nákupu chtějí, aby je oslovili prodejci, nebo jakým stylem by měly být řazeny produkty,“ uvádí Pavla Mastná, marketingová ředitelka společnosti SAPELI, a doplňuje: „Výsledkem je, že jsme showroom koncipovali přesně obráceně, než to bylo v minulosti. A dle pozitivních reakcí zákazníků to byla správná cesta.“

Návrh interiéru zpracovala Ing. arch. Tereza Šašková, která působila mimo jiné ve studiu B. Šípka. „Největším problémem velkoplošných prodejen jsou odkryté konstrukce stropu s rozvody, které působí příliš technicistně a neútulně. A dále také mnohdy nevhodně uspořádaný prostor jako takový,“ uvádí T. Šašková a doplňuje: „Proto jsem se nejvíce soustředila na to, jak zaujmout zákazníkovu pozornost ve spodním plánu prodejny, kterou je nutno zatraktivnit a uživatelsky zpříjemnit.“

Interiér showroomu je rozdělen na tři zóny. První tzv. prezentační zóna nejblíže vstupu se věnuje novinkám a nejprodávanějším produktům, dále je tzv. klientská zóna, která slouží konzultacím s prodejci i architekty a obsahuje zmiňovanou příjemnou relax zónu a dětský koutek, zadní část showroomu prezentuje všechny produkty a doplňkový sortiment. Ústředním bodem prostoru je pomyslná chodba v bytě – nízký koridor se zajímavými technickými řešeními.

Vizuální řešení vychází ze značky SAPELI, hlavními barvami jsou červená, antracitová a dekor ořechu amerického. „V interiéru jsem navíc použila červený perforovaný plech, který vychází z exteriérového řešení centrály SAPELI v Jihlavě, čímž se vše vizuálně sjednotilo a propojilo,“ doplnila Tereza Šašková. Tento koncept by se měl následně aplikovat i na rekonstruovaná i nově vznikající SAPELI CENTRA (například v Olomouci a Plzni). Zdroj: Sapeli.

bottom of page